میز پذیرش اولین محل ارتباطی مشتری با سازمان‌ها و شرکت‌هاست. در نتیجه اولین تأثیر را مسئول دفتر مدیر یا منشی روی مشتری می‌گذارد. تحقیقات نشان داده که اولین و آخرین برخورد درجه ماندگاری بسیار بالایی در ذهن مخاطب دارد.

در شرکت‌های ایرانی معمولاً کمتر به انتخاب و آموزش منشی‌ها و مسئولان میز پذیرش توجه می‌شود و این در حالی است که این افراد تابلو و پیشانی شرکت هستند.

از طرف دیگر برند به معنای آبرو، حیثیت و شخصیت است. برندها در اثر پندار، گفتار و کردار کارکنان سازمان ایجاد می‌شوند و از این رو نیروهای میز پذیرش نقش مهمی در شکل‌گیری برند و شخصیت سازمان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *